Wydarzenia roku 2021 – sprawozdanie z działalności

W ramach współdziałania ze Zgromadzeniem Sióstr św. Elżbiety na rzecz ubogich i bezdomnych w Jadłodajni pw. Bł. Marii Luizy Merkert we Wrocławiu:

  • poprzez współpracę z Bankiem Żywności we Wrocławiu pozyskano żywności na kwotę 569 618,44 zł.
  • Dofinansowano zakup żywności wydawanej w Jadłodajni (zakup pieczywa, margaryny, itp.) w wysokości 19 345,63 zł.
  • Dofinansowanie prowadzonych przez Zgromadzenie ZOL-ów na kwotę 39 125,00zł.
  • Wsparcie dla elżbietańskich Domów Dziecka w wysokości 26 647,30 zł.
  • Darowizna z 1%, na Misje elżbietańskie w Tanzanii na kwotę 957,40 zł.
  • Inna darowizna celowa na Misje elżbietańskie w Atyrau (Kazachstan) na kwotę 1 050,00 zł.
  • Zakup materiałów gospodarczych używanych w Jadłodajni na ogólną kwotę 1 952,29zł (w tym zakup nowych garnków z pokrywkami, reklamówki, woreczki i środki czystości: płyny do zmywarki, do sprzątania i dezynfekcji).
  • Na utrzymanie dobrego stanu technicznego, naprawy i ubezpieczenie samochodu dostawczego służącego do transportu otrzymywanej żywności dla Jadłodajni, przeznaczono 7 555,33 zł w tym na paliwo – 784,64 zł.

 

WYRÓWNANIE STATUSU BYTOWEGO WIELODZIETNYCH RODZIN POPRZEZ:

  • Dofinansowano do kolonii letnich i zimowych dla dzieci z rodzin ubogich na kwotę 6 697,90 zł.;
  • Przygotowanie i wydanie paczek oraz posiłków świątecznych na wynos takich jak śniadanie wielkanocne i obiad świąteczny, w Dzień Dziecka paczki dostarczono do domów dzieciom objętym opieką przez Jadłodajnię – dla 59 dzieci, z okazji święta patronalnego obiad i bułeczki św. Elżbiety dla około 140 osób oraz Mikołajowe podarunki zawieziono dzieciom do domów dla 59 osób a Wigilia na miejscu przygotowana została dla 140 osób i dwa dni Świąt po 130 osób.
  • Łącznie udzielono pomocy na kwotę 13 755,85 zł. Pomoc rzeczowa w postaci:
    • Zakupu OPAŁU dla 3 rodzin = 3 429,01 zł,
    • opłaty za energię elektryczną dla 2 osób = 426,09 zł
    • opłata za czynsz = 386,21 zł oraz
    • zapłata za materiały do remontu kuchni 439,30 zł.
    • 29 paczek o łącznej wartości 9 075,24 zł. z odzieżą, żywością i środkami higienicznymi dla 19 rodzin.

OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA ORAZ DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

Zakupiono:

             Leki dla 5 osób na kwotę 629,43 zł.

             dofinansowano zakup okularów korekcyjnych dla dziecka za 650,00 zł.

             przekazano, na rehabilitację dla 3 osób, kwotę 2 125,00 zł.

 

SPRAWOZDANIE (plik PDF)

Udostępnij:

Pozostaw komentarz

TRANSLATE